掃呢頁CODE去手機

2019年6月14日 星期五

港呢啲:的士塞車冇得郁 港女要求扣車資︰架車都冇行! __,港女,

塞車就可以唔計錢?塞車就不付錢?近日有港女要求的士扣除塞車時間的收費,聲稱的士「一路都冇行」,更揚言要報警。片段被上傳至Facebook群組「的士司機 ...


塞車就可以唔計錢?


塞車就不付錢?近日有港女要求的士扣除塞車時間的收費,聲稱的士「一路都冇行」,更揚言要報警。

片段被上傳至Facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」,只見星期四(13日)上午10時15分,有的士司機抵達啟德郵輪碼頭後,向女乘客收取連同等候時間合共83.5港元的車費。

未料,她疑不滿將的士咪錶將塞車的等候時間計算在內,拒絕付款。她又指原本交通暢順,本來5分鐘的車程增至半小時,收費並不合理。她向司機怒吼︰「你架車頭先一路都冇行喎!係咪要報警呀」。

司機大感無奈,堅持要女乘客付全數款項,指等候時間「都要收錢」,並請女乘客報警,待警察到場處理。

網民紛紛揶揄女乘客︰「第一次搭的士?」、「無錢學咩人搭的士」、「呢位小姐有冇常識㗎,的士塞車跳錶係照計」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!