網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月21日 星期五

【唔使執相】不老美人吳婉芳全家福 仔女合照似足四兄妹 __,吳婉芳,

86年港姐亞軍吳婉芳今年已到51歲,但仍號稱最靚凍齡美人,她以往經常艷壓馬場,為夫家家族「喜蓮」系馬匹拉過不少頭馬,但自從丈夫胡家驊離世後,她已甚少再 ...


86年港姐亞軍吳婉芳今年已到51歲,但仍號稱最靚凍齡美人,她以往經常艷壓馬場,為夫家家族「喜蓮」系馬匹拉過不少頭馬,但自從丈夫胡家驊離世後,她已甚少再到馬場。今年3月家族馬「喜蓮彩星」勝出一場1,800米賽事,就由大仔胡智略(Caspar)代替拉頭馬。



吳婉芳少有現身,但就被二子胡智同(Lynus)放上網。Lynus向來都有健身,最近又操到大大隻在英國參加健美比賽,Lynus今日就貼全家福,多謝媽咪、阿哥、細妹到英國支持,他感性說:「冇咗你哋,我唔可能行到呢一步,多謝你哋嚟打氣。」相中除了見到Lynus曬到一身古銅色及騷出6嚿腹肌,吳婉芳站在中間,雖然戴上黑超,不過看上去仍然好年輕,一家人就好似四兄弟姊妹一樣。



-----------------------------

你撐蘋果 我捐$1

支援反送中抗爭者





Lynus貼出一張全家福,吳婉芳站在中間就好似四兄妹一樣。(IG圖片) Lynus貼出一張全家福,吳婉芳站在中間就好似四兄妹一樣。(IG圖片)
Lynus近日在英國參加健美比賽。(IG圖片)

Lynus近日在英國參加健美比賽。(IG圖片)
吳婉芳以往經常入馬場,不過近年已甚少出現。(資料圖片)

吳婉芳以往經常入馬場,不過近年已甚少出現。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!