網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月25日 星期二

《白色強人》:《白色強人》獻螢幕初吻 馮盈盈捉男友欣賞 __,《白色強人》,馮盈盈,

盈盈男友真大方!藝人馮盈盈早前預告會在電視劇《白色強人》中向何廣沛獻出螢幕初吻,這幕終於登場!劇情講述何廣沛為小孩成功完成複雜手術,可惜小孩情況轉壞要 ...


盈盈男友真大方!


藝人馮盈盈早前預告會在電視劇《白色強人》中向何廣沛獻出螢幕初吻,這幕終於登場!劇情講述何廣沛為小孩成功完成複雜手術,可惜小孩情況轉壞要截肢才能保命,馮盈盈見他如此失落,出言安慰之餘,情不自禁主動向對方獻吻。不過該吻只有短短兩秒,而正如盈盈之前在活動上所言四唇相疊,沒有伸脷。而她之前講過不怕男友呷醋,可能會約同男友及何廣沛一齊欣賞她的螢幕初吻。盈盈今晚就將三人合照放上網並寫道:「鍾醫生陪方醫生睇方醫生錫潘醫生。咁方醫生係咪要錫返鍾醫生?」鍾醫生即係盈盈的醫生男友,方醫生係馮盈盈劇中角色方書婷,而何廣沛就係潘懷德醫生!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!