掃呢頁CODE去手機

2019年6月4日 星期二

古裝仙女人氣北上 __,

古裝仙女人氣北上

古裝仙女人氣北上模特兒出身的袁澧林(Angela),2016年為ViuTV拍開台預告節目《WeIU》,憑脫俗仙氣形象,成功俘虜不少粉絲,更被封「文青女 ...


模特兒出身的袁澧林(Angela),2016年為ViuTV拍開台預告節目《We I U》,憑脫俗仙氣形象,成功俘虜不少粉絲,更被封「文青女神」,廣告一個接一個的她,人氣十足,北上發展拍的古裝劇《聽雪樓》近日播出,即被大批網民讚扮相有氣質,演技亦了得,身為第二主角的她完全搶晒女主角袁冰妍鋒頭。

被不少人視為偶像的Angela,本身的偶像是早已在內地紅爆的歌手王菲,她說:「佢到依家都係歌壇最頂尖嘅歌星,平時都係聽佢20年前嘅歌,亦會上網睇番佢啲MV。」問到有機會碰見王菲或有機會跟對方合作會做甚麼?她笑說:「可能我連合照都唔會影,偶像同凡人係有距離o架,哈哈!如果要幻想有機會合作,我都係想做番Fans角色,我一定會做得好好。」






鍾意就快D Share啦!