網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月6日 星期四

【影帝講愛情】古天樂感情事自有主張 林家楝:唔結婚就係愛惜自己 __,古天樂,

【影帝講愛情】古天樂感情事自有主張林家楝:唔結婚就係愛惜自己22分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入新片《追龍2:賊王》昨晚舉行首映 ...


  • 【影帝講愛情】古天樂感情事自有主張 林家楝:唔結婚就係愛惜自己
  • 22分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


新片《追龍2:賊王》昨晚舉行首映,主角梁家輝、林家楝和古天樂以及王晶、何浩文等出席首映禮,由於梁家輝在戲中飾演的角色十分喜愛食榴槤,首映禮上,大家獲派榴槤一個,之前指食榴槤食到驚的梁家輝卻說:「唔驚,今次合作得好開心,因為大家咁多年再合作。」而林家楝亦期待大家再有合作機會。梁家輝表示拍這部戲十分辛苦,天氣熱到冒煙,古天樂卻說一點也不辛苦:「我係工作狂,不過家輝成日叫我要小心身體。」提到梁家輝叫他早點成家立室,古天樂就說:「感情嘢,我就邊個都唔會聽。」林家楝也表態支持:「隨緣啦,人要愛惜自己,唔結婚就係愛惜自己。」原來他曾經受過內傷,所以至今未有結婚打算。

梁家輝自言退休,但並不是退役,有好戲依然會接拍。

古天樂近年專注事業,鮮有拍拖新聞出現。

《追龍2:賊王》導演王晶和關智耀近日周圍飛為電影出席宣傳活動。

梁家輝在電影中飾演大賊,跟邱意濃是情侶關係。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!