掃呢頁CODE去手機

2019年6月29日 星期六

王寶強:女兒冇去嫲嫲喪禮 王寶強前妻馬蓉咁樣講 __,王寶強,馬蓉,

馬蓉同女兒去咗外地。內地藝人王寶強的媽媽早前離世,好友透露他曾聯絡前妻馬蓉,希望女兒可以送嫲嫲最後一程,喪禮早兩日舉行,不過最後都唔見馬蓉帶女兒現身。 ...


馬蓉同女兒去咗外地。


內地藝人王寶強的媽媽早前離世,好友透露他曾聯絡前妻馬蓉,希望女兒可以送嫲嫲最後一程,喪禮早兩日舉行,不過最後都唔見馬蓉帶女兒現身。稍後有網民見到馬蓉同女兒現身機場前往國外地方。

據知馬蓉是陪女兒去參加國外的夏季文化興趣班,行程同機票喺四個月前已經確認,因為要陪女兒讀書學習,基本上冇留意過新聞,所以唔清楚王寶強母親病危同離世,而呢個消息都係喺網上睇到,佢補充話:「我代表女兒向王寶強的母親去世表示沉痛悼念。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!