掃呢頁CODE去手機

2019年6月3日 星期一

【李克勤愛妻】不讓老婆拎粗重嘢 盧淑儀掌家庭財政大權 __,李克勤,盧淑儀,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入51歲李克勤同45歲盧淑儀,結婚13年,兩個仔都分別11歲和9歲,稱得上老夫老妻了。不過,佢哋依然甜蜜 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


51歲李克勤同45歲盧淑儀,結婚13年,兩個仔都分別11歲和9歲,稱得上老夫老妻了。不過,佢哋依然甜蜜,成日糖黐豆四圍去:打golf、睇球賽、商演、幫屋企入貨等等。早前,《壹》仔正正就見到佢兩公婆,孖公仔行超市。

李克勤之前到西藏拉薩參加商演,因為高海拔關係,令佢唱咗無一萬都幾千次嘅《紅日》,竟然唱到上氣唔接下氣,中間亦停咗一句無唱要嚟唞氣,事後仲要吸氧氣,令佢都唔好意思話「失禮晒」。老婆盧淑儀都有跟埋去,但似乎唔太擔心,仲笑克勤「Naughty boy」。

呢個「Naughty boy」的確有小朋友嘅一面,同盧淑儀行超市期間,見到日式蟹心思思想食,唔係立即揀返盒,而係話畀老婆知再帶對方過去,好似小朋友買嘢要得媽媽同意一樣。

兩公婆愈買愈多,盧淑儀最後都要拎架車仔,粗重嘢當然交畀李克勤啦,之後就四圍穿梭睇有咩可以買。至於克勤,好似小朋友咁原地企定定等媽媽,唔會亂咁走開,好乖乖。直到盧淑儀買完嘢返嚟搵返佢,先至一齊去排隊埋單。

拎銀包出嚟負責畀錢嘅係盧淑儀,換言之家庭嘅財政支出,掌握喺老婆手上,難怪克勤想買嘢要先問下對方啦。老婆都好識做嘅,會畀返張單老公過目check數,最主要目的當然係示意尊重啦。所以,克勤唔會真係拎張單嚟睇,反而一手搶走老婆手上嘅膠袋,唔使老婆拎粗重嘢,又係愛妻號一個。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!