掃呢頁CODE去手機

2019年6月12日 星期三

陳庭欣:太平洋島嶼波濤洶湧 陳庭欣晒噴血水着 __,陳庭欣,

陳庭欣好耐冇晒過三點式水着喇!前港姐陳庭欣(Toby)早前到太平洋島嶼新喀里多尼亞,拍攝無綫旅遊節目《3日2夜》,除了泳裝上陣,Toby大晒馬甲線及腹 ...


陳庭欣好耐冇晒過三點式水着喇!


前港姐陳庭欣(Toby)早前到太平洋島嶼新喀里多尼亞,拍攝無綫旅遊節目《3日2夜》,除了泳裝上陣,Toby大晒馬甲線及腹肌完美體態外,還走訪多個地方取景,當中大隊到了一個原始部落,獲部落居民設下國宴款待他們,Toby還落手落手幫忙,她說:「佢哋有啲好大塊嘅葉包住啲雞肉、竽頭同薯仔,跟住埋落地底度烤,雖然賣相唔好睇,但原來幾好食,可能經過自己勞力下完成,所以特別好食。」

此行還乘搭內陸機到Pine Island,參觀當地自製的帆船,由於當地天氣不穩定,最終選擇放棄拍攝,令Toby大感遺憾說:「本來有得坐上隻帆船度,跟當地人出海,點知又凍、又大風又落大雨,點都唔成功上船,希望下次有機會返去再坐過!不過最後我都有喺沙灘度,擺番個懶靚甫士同隻帆船遠距離影咗張合照。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!