掃呢頁CODE去手機

2019年6月12日 星期三

江若琳:搞好婆媳關係!江若琳同奶奶着埋同一件衫 __,江若琳,

江若琳話永遠唔會有婆媳糾紛。藝人江若琳(Elanne)果真旺夫,老公蕭潤邦(Oscar)飲食生意做到有聲有色,難怪奶奶錫到佢燶。好多女仔最擔心就係是婆 ...


江若琳話永遠唔會有婆媳糾紛。


藝人江若琳(Elanne)果真旺夫,老公蕭潤邦(Oscar)飲食生意做到有聲有色,難怪奶奶錫到佢燶。好多女仔最擔心就係是婆媳關係,搞得唔少老公都好頭痕,婚姻生活亦受影響,不過,Elanne完全冇呢個煩惱:「我結婚嗰晚都有講過,相信呢世都唔會有婆媳糾紛喺我身上發生,奶奶仲好有好少女心,又好開通,又識扮靚,我有啲衫太細件着唔落,奶奶完全可以接收晒,佢仲可以襯出另一種風格出嚟。」

除了扮靚,Elanne更讚奶奶廚藝了得,令呢位初歸新抱要努力鑽研廚藝,要傳承蕭家的私房菜色:「先學煲湯,再學下家常小菜。」至於Oscar亦人緣甚廣,他笑言:「呢方面我都似足阿媽,佢都係朋友好多,阿媽係一個細心嘅人,好識照顧佢身邊人同朋友,我都畀阿媽影響到架,我認我善於同人溝通,好細心添。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!