掃呢頁CODE去手機

2019年6月17日 星期一

【出獄小四時歸隊】黃之鋒醫完肚現身政總全場歡呼:要俾林鄭知 香港人唔好蝦 __,黃之鋒,

【出獄小四時歸隊】黃之鋒自稱底衫褲未換現身政總全場歡呼:俾林鄭知香港人唔好蝦15分鐘前今早十時許出獄見傳媒嘅黃之鋒,再次呼吸自由空氣,雖然早上他稱未知 ...


  • 【出獄小四時歸隊】黃之鋒自稱底衫褲未換現身政總全場歡呼:俾林鄭知 香港人唔好蝦
  • 15分鐘前




今早十時許出獄見傳媒嘅黃之鋒,再次呼吸自由空氣,雖然早上他稱未知今日會否到金鐘同大家同行,想食個早餐先。不過出獄後四小時,他便現身政總,全場掌聲歡呼。

手執兩個咪的他說:「大家好,我係黃之鋒(又一次全場歡呼)……剛離開監獄四個小時,我返嚟。當我之前著住囚衣喺監獄睇電視直播,我好想多謝每一個並肩作戰,對抗惡法嘅港人講,我為你哋感到自豪。經歷咗雨傘低谷後,依家好想話俾習近平同林鄭聽,香港人唔好蝦。(全場和應:係!)我哋呢場抗爭,唔係要暫緩,而係完全撤回,更重要係撤回暴動定義,同埋追究黑警濫權,呢個就係大家留守到呢一刻嘅原因。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!