掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

謝安琪:唔同老公做!謝安琪為麥浚龍犧牲兩樣嘢 __,謝安琪,麥浚龍,

到底Kay為Juno犧牲咗啲咩?歌手謝安琪(Kay)和麥浚龍(Juno)到電台宣傳新歌《廢話》,兩人異口同聲表示是難度高的合唱歌,因為好大篇幅是一人一 ...


到底Kay為Juno犧牲咗啲咩?


歌手謝安琪(Kay)和麥浚龍(Juno)到電台宣傳新歌《廢話》,兩人異口同聲表示是難度高的合唱歌,因為好大篇幅是一人一粒字唱,Juno說:「呢首係快餐連鎖店的廣告歌,講我哋慶祝結婚周年,點爉燭,同80幾人要跳舞,緋練時間好長,之後拍MV就好多打鬥,Kay好勇敢,一日跳舞,一日打鬥,未試過。」

Kay直言對她來說跳舞和打都難:「咁多年嚟就算演唱會都好少跳舞,兩樣都好花心機,同大家一齊同步,打鬥要好有默契,時間掌握好緊要。」他們說打鬥場面拳腳交鋒,十足拍電影的高手過招,有武指及替身在場,並有翻騰動作,極其認真,營造出超現實打鬥效果。問會否在家與老公張繼聰練習?她笑說:「同武指練,故事都幾衝突,劇情發展會有驚喜,睇到所謂夫妻爭執,可以去到咁樣。」

拍攝時也有碰撞,因太投入關係,兩人也有瘀傷,Kay笑說:「如果夫妻本身都係武林高手,平日係咁樣聯絡感情嘅就冇計大家都咁叻就切磋吓點到即止,如果唔係嘅話家庭無嘢係要訴諸暴力,冇人想見到家庭唔和諧。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!