掃呢頁CODE去手機

2019年6月10日 星期一

葉巧琳:葉巧琳被爆「男友」係謝霆鋒 __,謝霆鋒,

原來霆鋒係佢「男友」。歌手葉巧琳(Mischa)為新歌《水舞間》舉行發布會,席間她被爆錄音要靠「男友」謝霆鋒先有Sweet爆戀愛感覺,搞到Mischa ...


原來霆鋒係佢「男友」。


歌手葉巧琳(Mischa)為新歌《水舞間》舉行發布會,席間她被爆錄音要靠「男友」謝霆鋒先有Sweet爆戀愛感覺,搞到Mischa當場爆笑,原來她在錄音時放了一張18歲謝霆鋒的照片來滿足自己。

講到對住「謝霆鋒」錄音一事,她大笑說:「淨係得一段錄音係睇住張相,唔知點解望住佢係特別Sweet!(唔望住男友張相?)唔係嗰種感覺。(男友知道有呷醋?)唔會,佢由Day 1就知謝霆鋒係我偶像。(想同謝霆鋒合作?)梗係好想但佢係男神高高在上!(Send首歌佢聽?)唔會,我好怕醜,見過佢一次真人,淨係影合照唔敢同佢講嘢,仲喺度傻笑!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!