掃呢頁CODE去手機

2019年6月3日 星期一

李兆基(演員):【李兆基肝癌離世】黃光亮唔會見最後一面 __,李兆基,癌,黃光亮,

李兆基好友包辦喪禮,出錢又出力。有影壇「四大惡人」之稱的藝人李兆基昨晚因肝癌離世,終年69歲。李兆基自2015年中風後生活拮据,其好友接受訪問時亦坦言 ...


李兆基好友包辦喪禮,出錢又出力。


有影壇「四大惡人」之稱的藝人李兆基昨晚因肝癌離世,終年69歲。李兆基自2015年中風後生活拮据,其好友接受訪問時亦坦言李兆基太太擔心辦喪事的經濟問題,故他已答允「包底」幫忙,着對方安心,問到會否考慮找演藝人協會幫手?他表示:「唔會,阿基(李兆基)生前已經表明唔想協會幫,唔想麻煩協會,所以,我會幫佢搞。」至於喪禮安排,則要等李兆基太太取得死亡證後才能着手搞。

已故藝人何家駒、成奎安、李兆基以及黃光亮被喻為影壇四大惡人,如今前三人已先後離世,問黃光亮會否感到很唏噓?他豁達地表示:「冇,邊個唔得閒咪邊個走先,無嘢㗎。(同基哥合作有冇乜嘢難忘事?)唔會去諗以前,只會向前看。(會唔會出席佢嘅喪禮?)我已經十年冇去紅白二事喇。(點解?)如果要解釋就係一篇論文咁長,唔可以三言兩語可以講到。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!