網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月4日 星期二

李佳芯:郭晉安睇劇本流淚 李佳芯自認犯眾憎? __,李佳芯,郭晉安,

講緊個角色啫!郭晉安(安仔)與李佳芯(Ali)現身劇集《白色強人》首映會,安仔稱劇集拍攝已過一年,非常期待播出,又指每個人的角色都很突出:「我從來未見 ...


講緊個角色啫!


郭晉安(安仔)與李佳芯(Ali)現身劇集《白色強人》首映會,安仔稱劇集拍攝已過一年,非常期待播出,又指每個人的角色都很突出:「我從來未見過Ali係咁,佢個角色係敢愛敢恨、唔賣帳,我覺得觀眾會鍾意佢個角色,佢個結局令人好深刻,我睇劇本時為佢嘅角色而流淚。」

Ali聞言即表示希望不會令對方失望:「我以前未做過呢類角色,覺得好真實同好可以反映現實,無論係時事性定係做手術過程。」Ali笑言雖然安仔美化其角色,但她反而擔心角色乞觀眾憎:「我個角色好寸,成日黑面,覺得自己好叻,講嘢又好倔。」安仔即幫口講好說話:「呢個醫生專業形象,你咁樣反而會對你好信心,快啲嚟劏開我,只係唔會有醫生係咁靚。」Ali指除了故事及角色外,對手亦很有新鮮感,因為她是首次跟安仔、馬國明及唐詩詠合作。談到安仔的角色,他揚言用了全新的演繹方法,有人看預告以為他是反派金,其實他是以奸的演繹方式去表現忠角。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!