網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月26日 星期三

麥明詩:跣腳拗柴!麥明詩紮住上《娛樂大家》 __,麥明詩,

麥明詩喺化妝間跣一跣拗柴。前港姐冠軍麥明詩在將軍澳電視城為無綫節目《娛樂大家》錄影。期間發生小插曲,她在化妝間跣一跣拗柴弄傷右腳,要勞動無綫保安人員到 ...


麥明詩喺化妝間跣一跣拗柴。


前港姐冠軍麥明詩在將軍澳電視城為無綫節目《娛樂大家》錄影。期間發生小插曲,她在化妝間跣一跣拗柴弄傷右腳,要勞動無綫保安人員到場為她治理傷勢,慶幸有驚無險,包紮後仍能參與為節目拍攝,她受訪說:「前日滑水隻腳已經傷傷哋,喺化妝間着住高踭鞋嘅時候唔小心跣一跣拗柴,冇乜嘢已經習慣晒傷患,返到屋企畀阿哥睇吓,佢通常都話冇事,過幾日就會好番。」她自嘲自己相當論盡,經常受傷,雙腳現時也布滿瘀傷,並謂需要人保護。問到能否拍攝節目?她說:「會頂硬上,佢哋都會安排我盡量坐喺度,今晚都好期待,可以同陸浩明、馮盈盈三個一齊做節目。」

講到新一屆港姐剛進行面試,她亦有留意,講到DSE尖子曾樂怡前來參選,卻被網友取笑打扮似大媽?她說:「我都明白,自己以前都係掛住讀書唔識打扮,咁先有潛質可以改善,自己都覺得同幾年前都好大分別。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!