掃呢頁CODE去手機

2019年6月12日 星期三

林志玲:爆閃婚內幕 林志玲趕住嫁人關阿媽事? __,林志玲,

原來……係咁?台灣第一名模林志玲同日本型男AKIRA閃婚,兩人交往半年就互訂終身,真係令唔少人𢱑晒頭,不過近日台灣有媒體就指志玲急嫁人係為咗林母吳慈美 ...


原來……係咁?


台灣第一名模林志玲同日本型男AKIRA閃婚,兩人交往半年就互訂終身,真係令唔少人𢱑晒頭,不過近日台灣有媒體就指志玲急嫁人係為咗林母吳慈美!台媒指吳慈美近年多次傳出身體狀況不佳,2015年就傳出罹患認知障礙症,又被拍到蒼老體弱嘅一面,仲經常出入台大醫院神經科,去年底林志玲就透露減少工作量,就係為照顧媽媽。雖然林母病情漸趨穩定,但仍然希望能多陪媽媽。

消息又指雖然林志玲好想結婚,擺脫「第一剩女」封號,不過對於遠嫁日本同照顧阿媽之間,佢都難以取捨,最後諗到要完成媽媽睇住佢出嫁嘅心願,佢就一於點頭答應AKIRA,為媽媽沖喜,等阿媽心情靚靚身體好。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!