網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月8日 星期六

龔嘉欣:出賣閨蜜私生活!龔嘉欣姚子羚擘面絕交 __,姚子羚,鍾嘉欣,龔嘉欣,

龔嘉欣同姚子羚本來係一對好姊妹,最後反面收場。兩位無綫小花龔嘉欣與姚子羚多年來是圈中公認的閨蜜,姊妹情深到2014年已在將軍澳的屋苑同居,翌年再齊齊搬 ...


龔嘉欣同姚子羚本來係一對好姊妹,最後反面收場。


兩位無綫小花龔嘉欣與姚子羚多年來是圈中公認的閨蜜,姊妹情深到2014年已在將軍澳的屋苑同居,翌年再齊齊搬到同區村屋,並共同收養一隻被遺棄的唐狗「通仔」,而「通仔」現時跟子羚住。最近子羚被指戀上人夫Raymond捲四角戀,好友紛紛關心,唯獨龔嘉欣零反應,令外界嘖嘖稱奇。據兩人身邊友人透露,原來她們早已斷絕來往,因不想事件鬧大,故一直未有對外宣揚,平日在公司撞見都互當透明!

收「封口令」喊冤

據知,自從姚子羚與「的士邦」拍拖,後來索性搬到男友赤柱紅山半島豪宅共賦同居,兩姊妹的關係就開始起變化!有指當時有人將姚子羚的私生活「當人情」向外洩露,知情者說:「都唔止一次㗎喇!子羚身邊好多朋友都提過佢小心啲,不過子羚同佢真係Friend,雖然有懷疑,但都冇正面篤穿,只係自己啲嘢盡量少提為妙。」

其實龔嘉欣亦呻過,指子羚叫她不要對外亂說話,有次出席宣傳活動被記者問及子羚與「的士邦」同居及好事近時,她即反應甚大,在場人士都覺得非常奇怪,追問發生了甚麼事,她連忙「喊冤」,直指有次透露子羚很甜蜜後遭對方責怪,明顯有弦外之音。而子羚與「的士邦」分手後,要與龔嘉欣齊齊為劇集《包青天再起風雲》到內地拍外景兩個月,當時傳媒問到子羚分手一事,嘉欣都不敢多講,只說:「唔清楚呀,感情事唔方便代答。」兩女關係明顯大不如前,之後她們各自埋堆加入「胡說八道會」及「少婦聯盟」,聯絡少之又少,不相往來。

掃貨扮靚行超市

日前,龔嘉欣就被發現獨自在中環行街,身邊未有任何朋友相伴。當日下午約六時,她先在商場的店舖睇手袋,未幾已有斬獲,再轉陣去化妝品專門店扮靚,左揀右揀下買了不少唇膏及胭脂。經過一輪瘋狂血拼,她連超市也不放過照樣行餐飽,全程笑容欠奉的她接到電話後即時笑到四萬咁口兼心心眼,似乎是與新歡電話傳情!她發現記者在場即禮貌地打招呼,問到為何孤獨行街?她說:「本來今日都要開工,因為突然取消外景,咪有時間嚟買嘢囉!」

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!