掃呢頁CODE去手機

2019年6月7日 星期五

【婚姻合伙人真實版】醫腎病愛女 古明華踩兩份工賺醫藥費 捱到肺癆停工半年 __,古明華,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入一場肺癆五勞七傷喺《婚姻合伙人》入面嘅古明華,飾演只為自己追夢,而忽略家庭嘅爸爸。但現實中,剛剛相反。 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


一場肺癆五勞七傷

喺《婚姻合伙人》入面嘅古明華,飾演只為自己追夢,而忽略家庭嘅爸爸。但現實中,剛剛相反。多年嚟,佢為咗幫患有腎病嘅女,應付每個月萬幾蚊嘅醫藥費,古明華一度身兼兩職,喺大台拍劇兼做配音。

長期操勞,試過不停工作50小時,結果身體虛弱,16年染上肺癆。

當時佢拍緊《三個女人一個因》,因為肺癆病停工,改由李國麟頂上。

重提嗰一場病,古明華說:「我本身患有糖尿病一段時間,當時呢個病控制得唔好,令我嘅身體免疫系統出現問題,亦因此我嘅肺癆菌爆發出嚟,我啲肺癆菌可能都潛伏咗好耐,因為阿爸好後生時都有肺癆菌。

肺癆菌爆發後,肺病係會不停侵蝕你嘅能量,令你暴瘦,身體好虛弱。當時拍緊劇,知道染上肺癆當然有第一時間通知監製,因為我要隔離,唔可以工作,喺醫院被隔離,住咗十四日,當然而家就真係完全康復。」
痛鍚家庭嘅古明華,曾經講過:「為咗個女,俾埋條命我都肯。」。女兒Tammi在十多歲時發現患上「腎小球炎症」,需要長期服藥醫治,為應付每月過萬元醫藥費,古明華要兼兩職搵錢。

身形一直肥胖的古明華,經過一場肺癆,他一度暴瘦,他說病後身體五勞七傷,休息半年才復工。

遇上仁醫救女兒

要停工半年,一直係家庭經濟支柱,又要應付個女醫藥費嘅古佬,嗰段日子有冇好憂慮?

「其實肺癆之後都五勞七傷,其間都停工休息咗半年至八個月,公司係俾足時間我休息。好彩「蘇基」(贏得最佳男配角的角色)之後,我簽咗TVB經理人合約,本身係包薪制,無論係請病假抑或者有工作,都會有一定數目嘅人工,令我好安心。」

上天俾呢個好爸爸,喺風浪日子遇到好人好事。

「我真係好好彩,認識一位好好嘅私家醫生,佢本身喺仁安醫院,佢好體諒我嘅經濟狀況,幫我用最節儉,而又可以控制阿女病情嘅一個方案,去幫我醫治個女嘅病。直至呢一刻,如果我哋有咩問題都會搵番佢,佢同我哋講,無咩事就唔需要嚟,因為無必要使呢啲額外支出。」

隨住長大,女兒的腎病亦漸見康復,古明華說見到愛女有好轉,是他最大安慰。

詹瑞文陳錦鴻係同學

難捱日子總會過,事關古明華個女Tammi健康終於見曙光。

「佢而家已經差唔多二十一歲,佢嘅病況愈嚟愈好,而家自己都可以處理到,唔需要我同太太去擔心,呢個係最大嘅安慰。」古明華說。

演藝學院出身嘅古明華,同屆同學包括有陳錦鴻、詹瑞文、劉玉翠、張錦程,麥兆輝及關寶慧等。93年佢以一套三級片《旺角馬場》獲提名金像獎新人提名,而深入民心嘅角色,係星爺作品《國產凌凌漆》中,飾演受賄後放生星爺嘅公安。

要數入屋之作,當然係12年喺大台劇《巴不得媽媽》飾演嘅蘇基,佢亦憑呢個角色,贏咗最佳男配角。從此劇接劇,算係大台經常曝光嘅綠葉。

演藝學院出身的他,曾跟師妹朱茵合作。

12年他憑演乸型角色「蘇基」,贏得大台的最佳男配角,終於捱出頭。

近日跟大台結束經理人合約,自由身的他依然劇接劇外,外快亦搵唔少,最近就接拍一個電飯煲廣告,繼續為頭家奔馳。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!