網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月27日 星期四

【李克勤北上宣傳新歌】場地佈置似喪禮靈堂 網民:望新碟有帛金成績? __,李克勤,

李克勤現身內地音樂節目,演繹經典歌《紅日》又宣傳新歌《你是我的大明星》。好唔好聽、啱唔啱口味真係蘿蔔青菜各有所愛,而且唔係重點。重點係,呢個節目的現場 ...




李克勤現身內地音樂節目,演繹經典歌《紅日》又宣傳新歌《你是我的大明星》。好唔好聽、啱唔啱口味真係蘿蔔青菜各有所愛,而且唔係重點。重點係,呢個節目的現場佈置「好有意思」,令觀眾入場時好似有種去咗李克勤喪禮靈堂咁,真係大吉利是!

另外,識睇不嬲要睇網民留言:「帛金當入場費?」「係咪寄望新碟有帛金(白金)成績?」「新歌新碟立即變成絕版。」「公關手段一流,本來無人知,而家網上瘋傳。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!