掃呢頁CODE去手機

2019年6月7日 星期五

林志玲:林志玲嫁人 定情作導演爆料:啲男演員都… __,林志玲,

AKIRA好波!台灣第一名模林志玲結婚,下嫁日本天團EXILE成員AKIRA,二人於2011年在舞台劇《赤壁-愛》合演夫婦結緣,被指係二人嘅定情作,不 ...


AKIRA好波!


台灣第一名模林志玲結婚,下嫁日本天團EXILE成員AKIRA,二人於2011年在舞台劇《赤壁-愛》合演夫婦結緣,被指係二人嘅定情作,不過查實二人係僅拍拖半年而閃婚。當年志玲經過一個月的綵排和發音訓練,與EXILE成員AKIRA上演戰時戀曲,並在演出中有擁抱場面。當時AKIRA就曾說:「歡迎林志玲遠道而來,大家每天努力排練,希望藉由這次合作激發出美麗的火花。」估唔到真係成事!

而《赤壁~愛》導演岸谷五朗接受媒體採訪時指,當時舞台劇排練現場為配合林志玲,所有演員身上都掛上大大個名牌,每個男演員為咗讓自己早點被志玲記住,無不使出渾身解數,有啲就出招教佢演技,有演員就教佢日文發音,林志玲亦曾誇讚岸谷五朗係天才、生得又靚仔,言語間聽得出女神志玲當時喺男演員間非常受歡迎,大家都積極同佢交流,邊有人估到依家嘅「最大得益者」就係男主角AKIRA呢!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!