網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月13日 星期四

【引渡惡法】瘋傳射催淚彈片段 疑似差人:睇到都開心 __,瘋傳,

自2014年雨傘運動後,香港再爆發佔領金鐘街道大型示威,反對政府修訂《逃犯條例》,龍和道、夏慤道、政總外的添美道、特首辦外的添華道先後被佔領,警方向示 ...


自2014年雨傘運動後,香港再爆發佔領金鐘街道大型示威,反對政府修訂《逃犯條例》,龍和道、夏慤道、政總外的添美道、特首辦外的添華道先後被佔領,警方向示威者施放催淚彈、布袋彈、橡膠彈及胡椒噴霧等。其間網上流傳一段片段,聲稱從警方WhatsApp群組流出,估計從政府總部內的辦公室向外拍攝。從片中所見,多名全副武裝的警員在政總辦公室外的馬路戒備,未幾其中一人向示威者施發催淚彈,而在辦公室內觀看的疑似警員不斷表示:「粒grenade冇爆到」「睇到都開心」「真係會開㗎」「自從training之後都無開過」「忍咗一期佔中,唔會再畀佢2.0」,另外更有人有講有笑表示:「咁就似樣喇…幾有氣勢…好型呀」,尤如睇show一樣。



龍和道實況

https://bit.ly/2IG4Uie



政總+添華道實況

https://bit.ly/2Zgsitd



金鐘主要幹道情況

http://bit.ly/2X3RuWe



公共服務消息

https://bit.ly/2WEUwkg



各界回應

https://bit.ly/2Ke86EG



【新聞有價】6月17日起 繼續撐蘋果

http://bit.ly/2IJ24ZR



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568





有警員在辦公室內觀看全副武裝的警員施放催淚彈,並稱:「睇到都開心」。 有警員在辦公室內觀看全副武裝的警員施放催淚彈,並稱:「睇到都開心」。

鍾意就快D Share啦!