網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月19日 星期三

【娛樂人物】景黛音教「仔」叫姜濤唔使理人 __,景黛音,

景黛音教姜濤待人接物最重要問心無愧。
景黛音教姜濤待人接物最重要問心無愧。景黛音曾經是不少70後的集體回憶,她在80年代尾結婚後淡出娛樂圈。神隱32年,她早前應ViuTV邀請復出,與姜濤在 ...


景黛音曾經是不少70後的集體回憶,她在80年代尾結婚後淡出娛樂圈。神隱32年,她早前應ViuTV邀請復出,與姜濤在劇集《退休女皇》合演母子。放下昔日包袱的她坦言今次由零開始,和姜濤都是新人,更教姜濤做自己,不用理別人,「就算你幾完美,都一定有人睇你唔順眼,所以何必去計較?」

撰文:何慧斯

攝影:沈健程

相關新聞:姜濤慘角逆轉人生

景黛音和姜濤日前在九龍灣受訪,雖然57歲的景黛音淡出娛樂圈已經有一段日子,不過她對鏡頭的靈敏度依然十分高,除了電話不離身,身邊總會有一塊鏡,每次影相前都會照一照,確保自己在最佳狀態。這塊鏡同樣是姜濤的恩物,二人輪流「互照」,人前人後儼如真母子。



景黛音以新人心態復出,和姜濤合演《退休女皇》。 景黛音以新人心態復出,和姜濤合演《退休女皇》。
姜濤自言參加《全民造星》時,不太懂得和參賽者相處。互聯網圖片

姜濤自言參加《全民造星》時,不太懂得和參賽者相處。互聯網圖片

劇組隨和意外減壓

對於今次與景黛音合作,姜濤直言比想像中輕鬆:「其實啱啱接呢套劇嘅時候,係比賽(《Good Night Show全民造星》)嘅中途,都唔知係咪應該開心,嗰陣喺度諗好似又有一樣嘢令我分心,覺得似乎幫唔到我比賽,一下子擔心自己處理唔到,點知最後呢套劇令我減壓。」他續說:「初初都擔心戲內同戲外都會有一個花姐,咁我真係會死!點知一埋位發現劇組嘅人好隨和,同我想像中好大分別。」

提到今次復出,景黛音笑說:「千祈唔好話以前係點樣,初初同金生(ViuTV高層金廣誠)講,今次要搵啲我唔識嘅人合作,大家都係由零開始,對大家嚟講係最好最舒服,我哋都係新人嚟!」問這位「新人」初出茅廬的感覺,她說:「好OK呀,佢哋個個都好nice。我個女今年都18歲,所以我當自己18歲同佢交流,唯一係唔習慣天氣太熱。」

見到姜濤在旁偷笑,景黛音說:「做人要保持心境輕鬆嘛,你係咪笑我呀?」正如景黛音所講,大家都以新人的關係相處,所以說話也比較直接,「其實出嚟做嘢,你點對人,人哋自然會點對你,我一直對人都係抱住真誠嘅態度,咁多年都冇變過,所以真係唔適合娛樂圈。」她望着姜濤說:「你唔好學我喎,冇人搵我做嘢,但你唔同,你仲後生,要做好應該做嘅事,好好享受每一刻,珍惜機會。」

相關新聞:【蘋聞重溫】薛家燕張智霖母子檔搵錢



景黛音(右)拍過不少經典劇,例如與發哥和趙雅芝的《上海灘》。劇照

景黛音(右)拍過不少經典劇,例如與發哥和趙雅芝的《上海灘》。劇照
在84年劇集《鹿鼎記》中,景黛音飾演韋小寶七位老婆之一建寧公主。劇照

在84年劇集《鹿鼎記》中,景黛音飾演韋小寶七位老婆之一建寧公主。劇照
景黛音和姜濤鏡頭後都儼如真母子,相處融洽。

景黛音和姜濤鏡頭後都儼如真母子,相處融洽。

唔識同參賽者相處

姜濤說:「我嗰陣試過同佢講唔係好識同參賽者相處,佢就叫我唔理人,只要唔係做虧心事,做番自己咪得,人哋唔鍾意你,係佢嘅事。」景黛音說:「因為我覺得做人一定有人鍾意同唔鍾意,冇可能全世界都鍾意,就算你幾完美,都一定有人睇你唔順眼,所以何必去計較呢啲嘢?每個人都有權去揀鍾意定唔鍾意,我嘅選擇係過自己嘅快樂人生。」

《退休女皇》現正播放,姜濤希望知道外界對他首次拍劇的評價,但景黛音卻說:「一定有人話好,有人話唔好,所以根本唔需要睇。我發覺𠵱家啲人睇嘢好奇怪,專係睇人哋唔好嘅嘢,唔識得用欣賞角度去睇,所以如果唔鍾意睇咪熄機,唔好睇囉!」

服裝提供:BEAMS@I.T(姜濤)




鍾意就快D Share啦!