網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月22日 星期六

林曉峰:成家勁有緣!林曉峰被問幾時整牙霸氣神回 __,林曉峰,

林曉峰同兩個外甥女真係勁Friend!藝人林曉峰同兩個外甥女西瓜、野人關係勁好,呢日佢就去支持野人上佢嘅瑜伽堂,仲大讚對方係佢最喜愛嘅瑜伽導師,而野人 ...


林曉峰同兩個外甥女真係勁Friend!


藝人林曉峰同兩個外甥女西瓜、野人關係勁好,呢日佢就去支持野人上佢嘅瑜伽堂,仲大讚對方係佢最喜愛嘅瑜伽導師,而野人亦好開心舅父做佢學生,喺社交網分享自拍並留言:「感恩❤️小時候,佢教我游水。今晚,我教佢瑜伽。我舅父嚟上我堂,係有緊張㗎!不過開心因爲得到的是一份平靜,了解。一家人就係支持對方!」唔少網友都大讚佢哋好溫馨。

上完野人嘅堂,林曉峰就同父母行街,點知呢個時候又撞到西瓜喎!咁有緣梗係影張自拍先林曉峰都忍唔住話:「有緣成為屋企人,就算冇約定,點都會遇到🤗🤗🤗🤗」見佢哋成家人嘅笑容勁一致,直頭餅印一樣!不過有網友就錯重點,留言問林曉峰幾時整牙,林曉峰亦好好脾氣回應:「永遠不會,我愛我父母給予我的,我非常自豪🤗」粉絲大讚佢勁霸氣,忠於自己好型呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!