掃呢頁CODE去手機

2019年6月18日 星期二

郭晉安:笑李佳芯唔矜持!郭晉安提議做呢樣嘢賀收視 __,李佳芯,郭晉安,

郭晉安話如果收視有33點,就同馬國明(右上圖右)合唱。藝人郭晉安(安仔)出席劇集《白色強人》的宣傳活動,期間跟觀眾大玩遊戲及做瑜伽運動,不過見安仔手腳 ...


郭晉安話如果收視有33點,就同馬國明(右上圖右)合唱。


藝人郭晉安(安仔)出席劇集《白色強人》的宣傳活動,期間跟觀眾大玩遊戲及做瑜伽運動,不過見安仔手腳僵硬,他自言平日經常打網球、踏單車及跑步,但就從未做過瑜伽。

有33點就唱《沈默是金》

劇集收視成績高開,同劇李佳芯笑言男藝人可露腹肌慶祝,他坦言:「我啲腹肌未練好。(馬國明話睇你頭!)叫佢唱歌吖,馬國明唱歌好好聽,我同佢一齊登台合唱過《沈默是金》,如果收視有33點就唱。(但李佳芯要求露腹肌。)點解啲女藝人咁唔矜持,呢個風氣唔得,應叫女藝人露八舊腹肌,依家啲女藝人好犀利。」

貼馬國明攞視帝

提到視帝,安仔稱會投馬國明一票,指對方在劇中表現柔情一面,令人很喜歡,而且角色十分適合他:「我每年貼邊個攞獎都貼中,我今年貼馬國明,不過我都係唔好畀咁大壓力佢,唔好亂講。(你唔爭視帝?)獎係觀眾畀,當中有好多因素,而且TVB仲有好多強劇推出,唔應該喺呢個時候有咁多想法。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!