掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

李旻芳:咪神封盤!李旻芳《東張西望》直播宣布訂婚 __,李旻芳,

恭喜晒!無綫咪神李旻芳同男友黃耀英感情穩定,李旻芳今日喺做緊《東張西望》直播時宣布訂婚消息,佢話:「我要結婚喇,求婚過程好Sweet!有兩隻愛犬陪住, ...


恭喜晒!


無綫咪神李旻芳同男友黃耀英感情穩定,李旻芳今日喺做緊《東張西望》直播時宣布訂婚消息,佢話:「我要結婚喇,求婚過程好Sweet!有兩隻愛犬陪住,又有我鍾意嘅音樂,最後我哋兩個攬埋一齊跳舞,多謝你黃耀英!」咪神封盤,真係恭喜晒!

李旻芳嘅好拍檔區永權都送上祝賀,佢晒出同李旻芳嘅合照,並留言:「我今晚嘅呢位拍檔,喺節目度正式宣布已經訂婚,將做人妻,恭喜恭喜!」區永權仲喺節目上祝佢百頭到老,永結同心呀!

準新娘李旻芳回覆東網,佢爆男友求咗三次婚先成功:「係呀!尋晚求咗婚,但好好笑,因為佢求咗三次先成功!!第一次佢緊張得滯,蒙住咗我對眼,忘記叫我除眼罩,好蝦碌!第二次佢又停咗個音樂,到第三次先圓滿,我哋有狗狗陪伴住進行,一齊跳咗隻舞,好開心!」佢仲話婚禮定咗喺今年11月5日。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!