網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月2日 星期日

【藝人李兆基病逝】志雄哥:兩日前知佢好辛苦 唔想佢受病折騰 __,李兆基,

【藝人李兆基病逝】志雄哥:兩日前知佢好辛苦唔想佢受病折騰30分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入在電影擅演奸角,被稱為影壇「四大惡人 ...


  • 【藝人李兆基病逝】志雄哥:兩日前知佢好辛苦 唔想佢受病折騰
  • 30分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


在電影擅演奸角,被稱為影壇「四大惡人」的李兆基,近年因肝癌擴散至肺部,今日下午終病逝。曾經與合作開公司電影公司,一起擔任《古惑仔》顧問的吳志雄,雖然近年甚少聯絡,但得悉舊拍檔病逝亦難免傷感,在電話中說:「前兩日牧師朋友話我知,佢好辛苦,只希望佢安心走,天堂再無痛苦。」

曾經生意失敗,靠返內地登台翻物的志雄哥,感激當年李兆基的引薦。「09年佢介紹我返內地唱歌,今年剛好十年,佢就走咗。曾經同佢一齊搞電影嘅點滴都記在心。」志雄哥說。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!