網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月9日 星期日

利嘉兒:囡囡性情突變!利嘉兒:佢好似癲咗咁 __,利嘉兒,

利嘉兒畀囡囡搞到一頭煙。藝人利嘉兒(Lily)出席慈善晚宴活動,佢自爆最近被8個月大嘅囡囡劉書雅(Karyssa)搞到一頭煙:「囡囡出世以嚟一直都好乖 ...


利嘉兒畀囡囡搞到一頭煙。


藝人利嘉兒(Lily)出席慈善晚宴活動,佢自爆最近被8個月大嘅囡囡劉書雅(Karyssa)搞到一頭煙:「囡囡出世以嚟一直都好乖,點知踏入八個月就突然性情大變,變得好有主見、好有性格,無論做咩都Say No,沖涼換衫全部都扭計,最慘係有時要同佢鬥力,佢人仔細細其實好大力,我又怕整傷佢,所以每次都好攰,呢排好似癲咗咁,冇諗過咁快就反叛期。」

她續指囡囡最近有不少第一次:「佢已經識自己飲水、攞零食,仲識得嗌爸爸媽媽,雖然係好冧,但就慘啦,因為佢乜嘢都嗌媽媽,之前我仲可以交畀傭人幫手,依家就真係行唔開。(老公有冇幫手?)佢係豬隊友,因為囡囡要乜佢都話好,但我就想嚴厲啲,雖然呢胎得來不易,有時會不由自主咁縱佢,但最基本都希望佢有良好嘅品格。」至於講到升學,她表示希望囡囡在快樂中成長,不想畀太多壓力,所以尚未安排任何面試。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!