掃呢頁CODE去手機

2019年6月26日 星期三

【後悔了】唔會催陳庭欣結婚 陳百祥:秀姑唔係人 __,秀姑,陳庭欣,陳百祥,黃杏秀,

 攝影:陳俊強
陳百祥(叻哥)、陳庭欣、黃德斌和梁釗峰今晚在灣仔出席「名酒慈善晚會」,同場還有周焯華太太陳慧玲。陳庭欣指今晚與叻哥合作擔任司儀:「合作咗好多次,以前真 ...


陳百祥(叻哥)、陳庭欣、黃德斌和梁釗峰今晚在灣仔出席「名酒慈善晚會」,同場還有周焯華太太陳慧玲。陳庭欣指今晚與叻哥合作擔任司儀:「合作咗好多次,以前真係驚佢,因為佢窒過我,我當時太幼嫩,一定會背稿,而家學識咗唔需要背晒,有時背唔到,叻哥就會笑我,佢又成日爆肚,開咪問我『最近拍拖啦?』其實我同叻哥、秀姑私下都好friend。」將來結婚會請他們飲?陳庭欣笑說:「我希望如果有一日,當然要請晒所有朋友啦,但未諗到呢一日。」陳庭欣透露男朋友楊振源(Benny)與友人合資開一間綜合健身、中醫、物理治療、美容和按摩的會館,更找她擔任代言人,問到是否收女友價?她笑說:「經理人幫我去傾,係正常TVB員工價加少少朋友價,但我會落力啲。」



至於叻哥就大讚陳庭欣是最靚最醒的拍檔,「因為佢見人講人話……講笑,佢醒在咁耐都keep住筍盤,筍盤又唔會跌價,得閒又出嚟做下善事,呢啲係好聰明嘅做法。」有否叫她早點結婚?叻哥笑說:「梗係唔會啦,我都後悔咁早結婚,秀姑唔係人,佢係仙女下凡落嚟畀我,痺就痺啲,不過係講真話。」



此外,提到他出席「殼王」陳國強兒子陳耀麟(Alan)的婚宴,叻哥說:「我老友(殼王)兩夫妻同黃杏秀係同學,佢個仔呢,由細睇到大,我同佢打籃球,同佢踢波,同佢去蘭桂坊劈酒,佢返大學,我同老友一齊就送佢返學,而家見到佢結婚,好似自己娶新抱咁,所以好開心,佢喺美國讀書,大部份嘅同學都係講英文,不過佢太太係香港人。」



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!

https://hk.adai.ly/e/iIRREmuwDX



叻哥大讚陳庭欣是最靚最醒的拍檔。 叻哥大讚陳庭欣是最靚最醒的拍檔。
陳庭欣透露男朋友楊振源與友人合資開新舖。

陳庭欣透露男朋友楊振源與友人合資開新舖。
梁釗峰

梁釗峰
黃德斌

黃德斌
周焯華太太陳慧玲

周焯華太太陳慧玲

鍾意就快D Share啦!