掃呢頁CODE去手機

2019年6月11日 星期二

拍片放上網 謝芷倫太投入撞瘀手肘 __,謝芷倫,

謝芷倫出席龍舟活動解釋手肘的原因。藝人謝芷倫(Jan)在端午節期間為龍舟活動擔任嘉賓,原來今年是她連續第3年受到邀請,令她感到榮幸。提及日前在社交網晒 ...


謝芷倫出席龍舟活動解釋手肘的原因。


藝人謝芷倫(Jan)在端午節期間為龍舟活動擔任嘉賓,原來今年是她連續第3年受到邀請,令她感到榮幸。提及日前在社交網晒出多張手肘傷痕照片,令粉絲心痛,紛紛送上慰問,她解釋是做運動時撞瘀,叫大家唔使擔心:「最近拍做運動嘅片放上網,比起平時做運動要用更多時間,同時亦訓練多咗,拍完片我會睇番片,有時見到個動作唔夠完美,我會再錄,錄到好為止,所以每次拍運動片至少用上2小時,就因為咁練到手踭瘀晒都唔知,不過唔緊要嘅,只要線條同體能上有進步同改善,幾辛苦都值得。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!