網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月22日 星期六

逃犯末路:逃犯條例:遭示威者粗口辱罵 警察學院副院長豎中指反擊 __,逃犯末路,

李仲華(紅圈者)被拍下向示威者豎中指的片段。灣仔警察總部昨晚(21日)被示威者包圍期間,因救護服務受阻,身兼警察學院副院長的總警司李仲華晚上到場,嘗試 ...


李仲華(紅圈者)被拍下向示威者豎中指的片段。


灣仔警察總部昨晚(21日)被示威者包圍期間,因救護服務受阻,身兼警察學院副院長的總警司李仲華晚上到場,嘗試拉開堵塞警總後門的鐵馬,並陪同多名不適者離開警總。不適人士在上救護車前,李接受在場傳媒訪問稱:「我自己係警察,我都係香港人,香港係我哋嘅家,警察部亦都係我嘅家庭,入面而家其實有好多唔同嘅同事,有唔同嘅需要,包括有大肚婆喺裏面。係咪我哋嘅同事就唔係人呢?你哋圍住就可以呢?」

大批示威者聽到李的言論即時起哄,有人怒斥「黑警」、「畜牲」,更以粗口辱罵:「X你老母」。李聽到示威者辱罵後續稱:「香港要嘅係咩?係愛,而唔係粗口,而唔係咁樣惺惺作態。」

李受訪後欲轉身離開,惟聽到示威者叫罵聲不絕粗口橫飛,疑一時沉不住氣,轉頭豎起中指反擊。李的舉動全程被圍觀者攝入鏡頭,一名撐黃傘的女示威者睹狀,即時舉起中指回應。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!