掃呢頁CODE去手機

2019年6月9日 星期日

吳奇隆:【浪漫到爆】吳奇隆劉詩詩囝囝名字曝光 __,劉詩詩,吳奇隆,

好浪漫!台灣藝人吳奇隆同內地女星劉詩詩結婚後,今年四月生埋個B仔變一家三口,佢哋好保護囝囝,一直冇公開個樣之餘,就連名字都係保密!呢一日囝囝個名終於曝 ...


好浪漫!


台灣藝人吳奇隆同內地女星劉詩詩結婚後,今年四月生埋個B仔變一家三口,佢哋好保護囝囝,一直冇公開個樣之餘,就連名字都係保密!呢一日囝囝個名終於曝光,DJ Vani話同吳奇隆飯敍,睇到B仔嘅相大讚可愛話:「初次見到他兒子『步步』的照片,沒想到我會感動得哭了出來!」仲話兩父子超似樣,完全就係小奇隆,相信長大之後步步一定好靚仔。

吳奇隆同劉詩詩合作劇集《步步驚心》後撻着,跟住戲假情真拍拖結婚生埋B,呢套劇絕對係佢哋嘅定情作,囝囝個名用定情作嚟做紀念,睇唔出吳奇隆份人平時咁低調,原來都可以好浪漫!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!