掃呢頁CODE去手機

2019年6月22日 星期六

《我和星星有個約會》:改造走音女!菊梓喬拉隊入尖東攞膽實測 __,來追星星的你,星星,菊梓喬,

Hana幫粉絲走入K房圓夢!東網巨星節目《我和星星有個約會》最新一集請嚟「最受歡迎女歌星」菊梓喬(Hana)登場!Hana演繹嘅劇集歌光速令人洗腦,就 ...


Hana幫粉絲走入K房圓夢!


東網巨星節目《我和星星有個約會》最新一集請嚟「最受歡迎女歌星」菊梓喬(Hana)登場!Hana演繹嘅劇集歌光速令人洗腦,就知佢歌藝有幾堅。佢嘅忠粉Kuma因想同偶像唱K學唱歌,就同3位Fans好友阿偉、Nico、Tiffany齊齊圓夢。Hana更Miss Kuk上身,但一開始唔係教點開聲,而係跟佢做「甩手操」?究竟同唱歌有乜關係?

經Hana調校後,令歌藝未精嘅Kuma自信返番嚟,仲去埋尖東Busking,實測Fans邊個最夠膽量。期間,大家可以一邊睇片一邊玩超級無敵估歌仔,包你娛樂性豐富。唔好講咁多,去片!

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!