掃呢頁CODE去手機

2019年6月14日 星期五

陳煒:傷心地尋新愛情 陳煒被台男「抄牌」 __,陳煒,

一定會搵到幸福嘅!昨晚播出的最新一集《如果這樣生活》請來陳煒(煒哥)做嘉賓,重回佢離婚傷心地台灣,尋找新嘅愛情。煒哥2008年與台灣商人顏志行結婚,可 ...


一定會搵到幸福嘅!


昨晚播出的最新一集《如果這樣生活》請來陳煒(煒哥)做嘉賓,重回佢離婚傷心地台灣,尋找新嘅愛情。煒哥2008年與台灣商人顏志行結婚,可惜婚姻只維持數年就結束。佢喺節目中直言11年前為愛情放棄事業,但因為前夫忙於工作,花好多時間喺工作上,冇能力付出感情,所以向煒哥提出離婚。煒哥坦言一路都想挽救婚姻,唔想分開,離婚並唔係佢意願,因此復出拍劇時隱瞞婚姻狀況期望有彎轉。雖然受到極大的傷害,但煒哥坦言仍然相信愛情,今次佢重遊傷心地台灣參加相親活動,45歲的煒哥揀了低胸晚裝去會台男,雖然佢表示自己太拘謹放唔開,但最後都有台男「抄牌」,證明煒哥仍然有市場!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!