掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

【重提遺棄佢嘅母親】張頴康痛哭 :我嬲自己當年唔捉實佢手跟佢走 __,張頴康,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入有啲傷口,尤其親情,真係唔知何時先可以癒合復元。好尋日出街嗰集《如果這樣生活》,出場嘅張頴康,提及四歲 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


有啲傷口,尤其親情,真係唔知何時先可以癒合復元。好

尋日出街嗰集《如果這樣生活》,出場嘅張頴康,提及四歲時,遭媽媽遺棄嘅感受,男兒淚又再一次缺提一樣。同三年前,本刊向佢求証呢件家事時,反應同樣激動傷痛,嗰根刺一直留喺佢個心。

節目中佢講到四歲時,有日媽媽問佢想跟媽咪定爸爸,但當時年紀小細嘅張頴康,因為想繼續見奶奶,於是答咗跟爸爸。佢話無諗過嗰次放開媽媽對手,從此就再無見過佢。

之後有26年嘅生日,佢都係喊住度過,因為每次生日,佢都好掛住失聯多年嘅媽媽。

其實三年前,本刊向佢求証,第一次公開講呢件事嘅張頴康,談到想唔想見番媽媽時,佢一度情緒失控,突然爆喊咁話:「唔敢幼想呢個畫面。你問我想唔想?我當然想,但……」。說到此,張頴康已經喊到無辦法再講落去。之後佢補充,曾經有嬲過媽媽點解唔要佢,但同樣亦嬲自己當日(四歲時),點解唔捉實媽媽對手跟佢走,怪自己冇跟佢走嘅「決定」,令佢從此失去母愛。

一三年,佢拍《師父明白了》,有場佢同羅蘭母子相認戲份,因為觸動佢傷口,當場戲假情真,喊得收唔到聲。

當年媽媽狼心一走了之,而爸爸之後亦另娶老婆,長居內地長期缺乏父母嘅愛,以為自己永遠得唔到家庭溫暖。

直至認識到依家嘅老婆麥雅緻,一齊組織家庭,又生咗一對可愛嘅仔女,令張頴康從一個完整家庭,彌補失去嘅愛。

先苦後甜,張頴康萬事以家庭為重,喺大台係出咗名,抗誘能力高嘅顧家男。16年佢奪得大台嘅「飛躍進步男藝員」獎,除咗贏演技,佢愛家形象亦嬴民心。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!