掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

梁麗翹:北上訪尋《倚天》 梁麗翹同楊逍好襯 __,梁麗翹,


梁麗翹北上訪尋《倚天屠龍記》一眾主角。《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)早前飛往北京及上海跟劇集《倚天屠龍記》的演員曾舜晞、祝緒丹、林雨申及許雅婷 ...


梁麗翹北上訪尋《倚天屠龍記》一眾主角。


《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)早前飛往北京及上海跟劇集《倚天屠龍記》的演員曾舜晞、祝緒丹、林雨申及許雅婷做專訪,她表示以往經常到外地採訪,但自從有了BB後還是首次。

講到飾演楊逍的林雨申大受歡迎,被視為最靚仔的楊逍,Nicole大讚對方Cool得來超好人,還有少少怕醜,是她喜歡的型類:「佢嘅粉絲見到我哋嘅合照之後炸爆咗我嘅inbox,不斷問我關於佢嘅嘢,又話我哋好襯,係金童玉女,真係好驚訝。」至於曾舜晞,她指對方真人靚仔過上鏡,而且訪問當日兩人均巧合地遇上牛仔裝束呢﹗Nicole為了今次的訪問做足功課,特別追看該劇,她笑言:「追到天昏地暗,而且一睇就停唔到落嚟。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!