網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月3日 星期一

吳彥祖:有眼不識泰山 吳彥祖保鏢全天候護駕 __,吳彥祖,泰山,

似足政要人物有保鏢24小時貼身保護型男吳彥祖(Daniel)早前以品牌代言人身份出席康城影展,大會隆重其事,除了安排直升機在尼斯接載他飛往康城住酒店外 ...


似足政要人物有保鏢24小時貼身保護


型男吳彥祖(Daniel)早前以品牌代言人身份出席康城影展,大會隆重其事,除了安排直升機在尼斯接載他飛往康城住酒店外,又派出私人保鏢24小時貼身保護,Daniel不禁笑言「受寵若驚」,恍如化身政要!

Daniel此行「帶隊」遊覽當地名勝,笑言「有眼不識泰山」:「喺大街上不時有粉絲邀合照,有次有個女仔搭訕問我食咗飯未,原來佢拍咗片放喺內地社交網,而呢個女仔名叫『李雪琴』,喺內地係一個擁有400幾萬粉絲嘅網紅,呢樣嘢係事後聽助手講起先知!」

談到工作安排,他預告如無意外,下半年將回歸華語電影市場,在內地拍科幻片﹕「其實之前集中火力接拍美劇,所以好耐冇試過喺內地逗留長時間,呢部戲預計要拍4個月,相信到時我會好掛住喺美國返學嘅囡囡!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!