網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月21日 星期五

吳婉芳:吳婉芳二仔健美比賽 全家總動員赴英去撐 __,吳婉芳,

吳婉芳(左二)Young爆現身,唔知阿仔最後拎咩獎呢?前港姐吳婉芳的二仔胡智同(Lynus)被視為「高富帥」代表,唔單止讀書叻,連運動都一樣咁勁,真係 ...


吳婉芳(左二)Young爆現身,唔知阿仔最後拎咩獎呢?


前港姐吳婉芳的二仔胡智同(Lynus)被視為「高富帥」代表,唔單止讀書叻,連運動都一樣咁勁,真係「真·男神」呀!向來有玩健身嘅Lynus,近日就飛咗去英國參加健美比賽,而一家人都有飛埋去支持佢,Lynus仲喺網上甫出全家福,並留言:「Couldn’t have done this without you guys!(冇咗你哋,我根本冇可能成功)」

見戴上墨鏡嘅吳婉芳企喺中間,旁邊就係曬到一身古銅色同一排朱古力嘅Lynus,一家人開心合照,其實吳婉芳一向甚少現身,不過為咗仔仔當然都要去支持好多網民大讚佢哋高顏值,仲話婉芳仲係好年輕呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!