掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

朱晨麗:勁狠毒!何廣沛請朱晨麗聞胳肋底 __,何廣沛,朱晨麗,

何廣沛嘅癖好都幾特別!藝人朱晨麗(朱朱)與何廣沛「情侶檔」拍攝無綫新劇《大醬園》,二人工餘時間中於社交平台放閃,除被網民大讚合襯,叫他們「快啲拍拖」外 ...


何廣沛嘅癖好都幾特別!


藝人朱晨麗(朱朱)與何廣沛「情侶檔」拍攝無綫新劇《大醬園》,二人工餘時間中於社交平台放閃,除被網民大讚合襯,叫他們「快啲拍拖」外,一眾好拍檔如陳煒和譚俊彥亦不禁拿二人的緋聞來開玩笑。

談到今次與廣沛合作,朱朱笑謂:「我哋嘅角色要合作整鼓油、洗醬缸同抹缸等,有日拍曬場嘅戲份,我完全感受到佢全身男人嘅臭汗味,佢仲整蠱我,伸自己嘅胳肋底過嚟叫我聞,又攞塊抹汗布話幫我抹面,真係完畀佢激死。」

《大》劇中,朱朱除接受演技挑戰外,更有機會作出不同的嘗試,包括化大戲妝,難怪她大叫好玩:「真係第一次咋,感覺好新鮮。同事覺得我嘅造型似猴子,咁我都好鍾意睇《西遊記》嘅,如果有朝一日能夠扮演猴子,都應該幾得意呀。」

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!