掃呢頁CODE去手機

2019年6月20日 星期四

郭晉安:劇透結局!「奸角」郭晉安被冤枉:個個喊晒 __,郭晉安,

安仔表面上係奸,其實係.....藝人郭晉安到電台宣傳劇集《白色強人》,表示今次演的反派跟之前不同:「慢慢劇情會發現係冤枉咗我,以前我做嗰啲奸角係為自己 ...


安仔表面上係奸,其實係.....


藝人郭晉安到電台宣傳劇集《白色強人》,表示今次演的反派跟之前不同:「慢慢劇情會發現係冤枉咗我,以前我做嗰啲奸角係為自己,但今次係冇個人利益。」他又謂姜大偉演的院長的奸戲是含蓄,而他的戲就是放射性較大。他亦劇透姜大偉劇中有絕症要做大手術,最後更昏迷:「而我有份幫佢做手術,觀眾可估下我究竟係幫佢定害佢,大家會知冤枉我,個個喊晒。」

他又謂劇中有新嘗試,會做一些以前禁做,但現時可以做番的事,就是吸煙,笑言:「劇本寫我要食煙,所以我就照食,但唔知嗰場有冇剪到。大家本身以為我唔會食,所以都冇準備夠煙,得5、6支煙,但要拍唔同角度,最終現場湊夠20支,所以要喺20 take內完成。」

獨自帶仔仔歐遊20日

問到仔女可有捧場睇劇?他表示囡囡怕血,囝囝就謂未睇得明,待長大後就會一次過煲番他以前的劇。講到暑假,他表示會獨自帶囝囝歐遊20日,因老婆歐倩怡要返夜校,囡囡就太細:「今次係第一次帶個仔去旅行,去20日都推咗幾個job,經理人都唔敢講推咗幾多錢,但父子情重要過賺錢。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!