網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月9日 星期日

昆凌:肥仔都係潛力股!昆凌細佬「仔大十八變」 __,昆凌,

唔同晒樣!每個肥仔都係潛力股,呢句話相信大家都聽過,好多肥仔減完肥即時變靚仔,而台灣天王周杰倫嘅舅仔就係活生生嘅例子!日前周杰倫同埋老婆昆凌去咗美國睇 ...


唔同晒樣!


每個肥仔都係潛力股,呢句話相信大家都聽過,好多肥仔減完肥即時變靚仔,而台灣天王周杰倫嘅舅仔就係活生生嘅例子!

日前周杰倫同埋老婆昆凌去咗美國睇NBA,當時周杰倫仲同球星老友林書豪合照。昆凌再晒多幾張相,原來爸爸同細佬都有一齊,佢留言:「My brother’s first nba game!(我弟弟的第一場NBA比賽)」睇番張相,昆凌現年16歲嘅同父異母弟弟大個咗好多,愈嚟愈靚仔,佢細個時仲係肥仔一名,依家成個人唔同晒,依家「收晒水」,靚仔樣更突出,果然靚樣基因好強大!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!