掃呢頁CODE去手機

2019年6月29日 星期六

容祖兒:容祖兒親證與楊政龍親密關係 __,容祖兒,楊政龍,

容祖兒首爆與楊政龍的親密關係!天后容祖兒跟老闆楊受成細仔楊政龍(Alex)盛傳秘撻4個月,Alex在社交網上載很多與祖兒攬頭攬頸的親蜜照,近日為演唱會 ...


容祖兒首爆與楊政龍的親密關係!


天后容祖兒跟老闆楊受成細仔楊政龍(Alex)盛傳秘撻4個月,Alex在社交網上載很多與祖兒攬頭攬頸的親蜜照,近日為演唱會閉關排練的祖兒,在社交網上載與Alex合照,親自為緋聞解話,指這是一個美麗的誤會,她坦言兩人真係「Friend過打Band」,但就唔係拍拖,更爆Alex已有女朋友:「正所謂唔好阻住啲後生做正經嘢,都唔好阻住我啦,有女朋友㗎啦,幾唔錯添㗎,楊仔我識唔識做先!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!