掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

【娛樂人物】真心換絕情 傅穎 __,傅穎,

傅穎兩年前與拍拖兩年的蒙古男友分手:「如果因為偷食或者背叛,係好難做得番朋友㗎,我哋係好peace咁分開,所以做到。」
傅穎兩年前與拍拖兩年的蒙古男友分手:「如果因為偷食或者背叛,係好難做得番朋友㗎,我哋係好peace咁分開,所以做到。」真,無論傅穎怎樣說,別人都會當成 ...


真,無論傅穎怎樣說,別人都會當成假。尤其說到她的樣子進化史,要幾膠有幾膠。

這天,一身韓系造型亮相的傅穎說:「聽到冇晒感覺喇!可以諗到進化幾點零version呀,或者係膠呀,其實我諗,膠嘅定義係乜嘢呢?你真係覺得我係膠咩?難道我每次見你都要落晒妝畀你睇?」

妝,她卸過,還拍片放上網,但一樣被膠言膠語衝擊。傅穎說,膠即是假,「我覺得我好難去爭取得到任何人嘅歡心……講膠呢樣嘢講咗咁多年,其實膠即係假,即係人哋話你咁膠,未必係話你整容,而係講你個人好假。」

好多真話,其實說不得。她曾在網上寫道:「想想香港還有個女藝人,叫傅穎,被人批評、恥笑、攻擊、往死裏寫、往死裏屈,她還好好的活着呢!你還有甚麼好愁的?」如今有一半時間在北京生活的傅穎,不再身處娛樂圈風眼位,在北京街頭亦未必有人認得,但至少,活得快樂。

撰文:文嘉龍

攝影:梁志永



《我會快樂的》是寫「傅走音」的心路歷程,今天傅穎再提起,沒事一樣。 資料圖片 《我會快樂的》是寫「傅走音」的心路歷程,今天傅穎再提起,沒事一樣。

資料圖片
傅穎的北漂朋友圈,其中好友是海俊傑。互聯網圖片

傅穎的北漂朋友圈,其中好友是海俊傑。互聯網圖片
變臉、進化、膠等等字眼,幾乎每次都出現在傅穎的臉上,她說「聽到冇晒感覺」!資料圖片

變臉、進化、膠等等字眼,幾乎每次都出現在傅穎的臉上,她說「聽到冇晒感覺」!資料圖片

變咗兩頭唔到岸

看傅穎的網上各式留言,網友創意簡直大爆發。明明只係甫張靚靚相,留言都會問「可唔可以share醫生contact?」、「今次係第幾次進化?」、「眼頭闊到唔合理!」……死未?

傅穎未死,她更試過在網上還拖回應:「我唔係叫反擊,係內地有一個工作人員,佢睇到有一個新聞,又話我膠喇,係去首爾時裝周,話我去嗰度整容。首爾時裝周得五日時間,日日做嘢都已經冇乜時間咁滯,都要話你整嘅……我就覺得好得意呢件事,我發覺香港都有artist好似我咁樣,一樣俾人攻擊,佢哋都會覺得好難頂,有啲artist亦都話有情緒病,咁我係一個過來人,我覺得如果我到𠵱家都可以生活得咁好,都可以咁開心,你哋冇可能走唔出嚟嘅!」

除了樣子的膠,令傅穎更介意的,是說真話也被人覺得是假,她也曾反省,「我唔想假,但係又要適當地講啲嘢,咁咪變咗兩頭唔到岸囉,大家覺得你故弄玄虛,呢個就係我嗰時最大嘅問題,後尾有啲記者朋友同我講番,點解你會成日有位俾人入到你呢,就係你啲咁嘅性格,我諗太多,你一係直接講個事實出嚟,一係講個假嘅,唔好兩頭唔到岸!我唔想講個事實喎,但唔講又唔得,變咗大家會反而覺得你假。」

假,未必是整容。「我覺得我好難去爭取得到任何人嘅歡心,可能我唔係得到大部份人嘅共鳴,但係我都可以有我嗰個圈子嘅共鳴囉。網民,我冇辦法去control佢哋諗乜,或者去改變佢哋對我嘅印象,講膠呢樣嘢講咗咁多年,其實膠即係假,即係人哋話你咁膠,未必係話你整容,而係講你個人好假。」

傅穎說:「如果我真係做到一個咁膠嘅人,我就唔會喺呢個圈咁樣走過嚟!我應該會一帆風順,或者得到更多嘅嘢。我做旁觀者跳番出嚟去睇呢個圈,你越識得膠,你得到嘅喝采聲就越多,當你太真實,人最怕就係接受事實嘅真相,當你成日覺得要擺個真相出嚟,其實冇人想睇呢個真相。」



傅穎現在一半時間在北京、一半時間在香港,下半年計劃再出新歌,國語廣東歌都會唱。

傅穎現在一半時間在北京、一半時間在香港,下半年計劃再出新歌,國語廣東歌都會唱。

時光倒流未必有Guts

真相係點?傅穎說過。當年一直死口唔認與羅仲謙拍拖的她,2011年出發往北京發展前,忽然公開戀情,年半來復合又分手,更大爆男方腳踏四船兼曾發生家暴事件。當年的愛恨情仇,八年過去了,羅仲謙亦早與楊怡結婚。

大家都是圈中人,這些年有碰過羅仲謙嗎?「真係冇撞到喎……始終都係過去式,如果我到呢一刻仲係好mind好care嘅話,嘩,咁真係唔得,我個人真係會好唔開心!對於我嚟講𠵱家已經唔係啲乜嘢喇,但係你仲要去提番人哋個名,反而對人哋有影響,因為對我其實冇乜嘢,都已經過咗去,如果又再講番以前嘅嘢,可能會俾人話係咪用某某嚟做新聞,咁我寧願唔講。」

緣盡了,真的連碰也沒緣碰一面。傅穎一直用「嗰件事」或者「嗰單嘢」來形容,如果時光可以倒流,她說未必有膽公開戀情和說出所有情況。「講真一句,如果時光真係可以倒流嘅話,我諗我未必咁有guts去公開,嗰時真係因為年輕,因為細個。點解唔打算再公開?因為到咗你大個嘅時候你會發現,你講咗出嚟有時候係冇用㗎喎,有乜用呢?可能係嗰啖氣,係你自己覺得委屈,so what?人生經歷咁多委屈嘅事,𠵱家畀我就唔會講,可能自己吞咗佢就算囉!」

好多人都唔信你?「我個樣亦唔係一個乖乖女樣,好多人睇嘢好表面,覺得你呢個樣呢個造型,你就唔係一個乖女,覺得你一定係做新聞。我怪自己嘅就係唔識講嘢,自己又好強,其實好多人都講呢句,『會哭的孩子有糖吃』(用普通話說),識喊嘅細路仔就有糖食,但係我係一個無論有乜事,我出到嚟就要扮到自己好強嗰種,大家就唔會覺得你係一個受害者。」

後悔嗎?「冇得後悔,因為你都做咗。點講呢?委屈就一定有,我覺得呢件事係對自己一個傷害,even呢件事你唔講出嚟係冇人知,你依然可以繼續出嚟做嘢扮吓開心咁,但嗰時我自己都為呢件事suffer咗好多嘢。嗰時我細個,我覺得我又唔係講大話,點解大家會覺得我係錯?你睇人哋嘅事都好,所有人討論緊一件事,我哋其實都係周邊人,冇人會知內裏發生緊乜,我哋睇嘅嘢都係好表面。經歷咗嗰件事之後,對我嚟講就好似坐過山車一樣,即係去到最低最低最低個位,可能以前一啲以為係朋友嘅,喺當刻嗰個moment,全部都唔係朋友,你可以睇到好多嘢囉!」



11年公開與羅仲謙戀情。如果時光可以倒流,傅穎說未必有guts再選擇公開。資料圖片

11年公開與羅仲謙戀情。如果時光可以倒流,傅穎說未必有guts再選擇公開。資料圖片

突然間冇晒朋友

都係嗰句,娛樂圈好難有真朋友。「好難,我到𠵱家都係咁覺得,除非你喺呢個圈入面大家係冇得比較嘅,好似我同男歌手係friend嘅話,可以真係好friend,因為冇嘢可以比較;圈入面女仔同女仔之間嘅友誼係好難嘅,我身邊大部份同我係鐵膽嘅人,基本上都唔係呢個圈。」

娛樂圈朋友,也可以一夜之間消失。「我記得我曾經喺23歲(08年)生日嘅時候,我開咗一個生日party,嗰時係我金髮嘅時候,我請咗好多人嚟我個party,嗰時喺中環嗰間paparazzi(酒吧),我仲記得呢件事,嗰時真係好多人嚟我個生日party,但係當我一出事嘅時候,無論係經歷公司轉會,或者係嗰單嘢,比較嚴重嗰單嘢嘅時候,出到嚟你發現突然間係冇朋友嘅,所以我自己會揀,我留啲乜嘢朋友喺身邊,我留嘅朋友係一啲真係我有乜嘢事,佢會出嚟保護我嘅朋友,我唔需要嗰啲好表面嘅朋友。」

Cookies餅女出身的傅穎,一直都與其他成員有不和傳聞,與Stephy和Kary等人亦不見有閨密聚會,多年來有否覺得被人孤立?「我成日都覺得呢件事係好得意嘅,你諗吓Cookies成立,九個人維持一年、四個人維持一年,加埋兩年然之後單飛發展,我可能係一個exception(例外),冇話同佢哋走得好埋,中間係有好多問題,好難用一、兩句說話去講完。我覺得女仔多嘅地方,就係是非多嘅地方,我唔係話佢哋好多是非呀吓,我唔係呢個意思,只係女仔多嘅地方我係會驚嘅,尤其呢個圈子入面,我覺得娛樂圈嘅真友誼,非常難得,如果遇到,一定要好好珍惜,但係我到𠵱家都未遇到一個女演員,係可以玩得好friend好friend,暫時未有。」

仲有冇聯絡?「真係冇聯絡,有陣時可能會有啲WhatsApp係"Happy Birthday",但冇話約出嚟食飯,但係好似生BB呀結婚呀生日呀,咁就會有一、兩個咁嘅message。我哋冇深仇大恨喺入面,只不過真係咁多年嚟,我哋冇話一齊玩!」



Cookies九餅女的友誼,傅穎說:「我的而且確係冇主動咁去維繫。」資料圖片

Cookies九餅女的友誼,傅穎說:「我的而且確係冇主動咁去維繫。」資料圖片

後記:我會快樂的

是傅穎的書名,她還寫過另一本叫《在摩天輪上》的書,更經典是她在書展發生的「UFO裙」事件,都是當年網民的熱話。那本《我會快樂的》,是寫「傅走音」的心路歷程,今天傅穎再提起,沒事一樣。

「𠵱家冇晒事喇,但係我嗰時真係有情緒病嘅時候,我係唔知道自己係有情緒病嘅……最嚴重嗰次就係俾人笑嗰次,『傅走音』嗰次囉,唱《花吃了這女孩》,嗰次係一個澳門騷,我出場前有一種感覺,就係全世界都睇我點死,到我出場嗰刻係一片空白,隻耳直頭係『焚焚聲』聽唔到自己唱緊乜,聽唔到音樂……嗰時我都唔覺得自己係情緒病,我淨係覺得係太緊張。」

現在的情緒當然冇問題,一半時間在北京、一半時間在香港,傅穎生活得很開心。「我細細個17歲就出道,喺傳媒嘅聚焦底下,咁當然唔係一個好紅嘅聚焦啦,但係都會有狗仔隊,但係喺內地,等如你係一個普通人,我唔化妝踢住拖鞋咁去睇戲、去食飯去見朋友,呢啲係我以前喺香港比較少嘅,可能係我自己放唔開。」

說來弔詭,34歲的傅穎在北京反而識到香港藝人。「好似啱啱返咗嚟香港發展嘅海仔海俊傑,Samuel彭敬慈,我𠵱家隻貓同佢嗰兩隻貓係friend嚟㗎!我喺香港嘅時候反而冇乜點樣出去識朋友,但我喺內地就反而識咗一班香港人。」

這天約傅穎在北角一間新酒店進行訪問,有一段日子沒有回港的她說:「我發覺𠵱家啲人個個都好似好嬲、好唔開心咁!」

香港人,的確好難開心。

場地提供:Hotel VIC海匯酒店




鍾意就快D Share啦!