掃呢頁CODE去手機

2019年6月9日 星期日

【山系索女大解放】張曦雯赴美國進修演技 課餘性感行山減壓 __,張曦雯,

(IG圖片)
張曦雯經常主持J2旅遊節目《3日2夜》,近日她都出埠離港,但卻不是拍旅遊節目,而是到了美國洛杉磯報讀演藝課程,據知張曦雯這次預計逗留一個月,她報讀了兩 ...


張曦雯經常主持J2旅遊節目《3日2夜》,近日她都出埠離港,但卻不是拍旅遊節目,而是到了美國洛杉磯報讀演藝課程,據知張曦雯這次預計逗留一個月,她報讀了兩間學校,爭取時間密集式上堂,改進演技。



張曦雯今日在社交網貼出行山照,相中的她穿上sport bra,她趁着課餘鬆一鬆,吸收大自然氣息,即使素顏仍然靚女。張曦雯今日回覆傳媒時說:「而家喺LA讀演藝課程,去咗兩間學校,跟幾個老師學做戲,每星期上6、7堂,好多功課,要睇好多書同劇本,又要同其他學生一齊綵排,每次都要演出一場戲,呢度嘅學生生活好充實,加上我LA冇乜朋友,課餘只係喺屋企煮嘢食,放假就去行吓山,過吓校園生活,希望呢次可以學到深層演戲技巧,以後揣摩角色做得更加好。」由於上堂時要專心不容許影相,所以張曦雯分享在社交網的照片都未有上課情況。



大台明晚首播張曦雯有份主演的新劇《白色強人》,劇集內容圍繞醫生題材,她在劇中扮演駐院醫生呂靄寧,並表示自己很喜歡這個角色,希望播出時觀眾會支持。



------------------------------

新聞有價 你肯為《蘋果動新聞》付幾多錢?

https://hk.adai.ly/QDTT6y5mgX



--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



張曦雯課餘去行山。(IG圖片) 張曦雯課餘去行山。(IG圖片)
張曦雯着bra top行山。(IG圖片)

張曦雯着bra top行山。(IG圖片)
張曦雯重返美國校園報讀短期課程,午餐食得簡單。(IG圖片)

張曦雯重返美國校園報讀短期課程,午餐食得簡單。(IG圖片)
張曦雯素顏返學。(IG圖片)

張曦雯素顏返學。(IG圖片)
張曦雯希望演技得以有進步。(IG圖片)

張曦雯希望演技得以有進步。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!