網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月27日 星期四

許志安黃心穎偷食:赴美探黃心穎?馬國明咁樣講… __,安仔,許志安,馬國明,黃心穎,

馬國明唔多想回應。藝人馬國明與唐詩詠出席無綫劇集《白色強人》宣傳活動。講到有指黃心穎氹掂馬國明到美國探望?他則不願回應說:「唔講喇,過咗咁耐仲講。」馬 ...


馬國明唔多想回應。


藝人馬國明與唐詩詠出席無綫劇集《白色強人》宣傳活動。講到有指黃心穎氹掂馬國明到美國探望?他則不願回應說:「唔講喇,過咗咁耐仲講。」

馬國明與唐詩詠指《白》劇情將進入戲肉,相信收視會愈來愈高,衝破28.7點收視。提到網民大讚劇中飾演醫生的馬國明有型靚仔,他說:「出街都有人讚有型嘅,做咗十幾年依家大家先發覺,我覺得自己好失敗,其實係制服有型,制服誘惑。」唐詩詠亦指收到不少朋友短訊大讚馬國明有型。

講到有傳無綫有意開劇撮合馬國明與胡定欣復合,網民亦贊成,他說:「未收到通知,都係聽人講,嚟緊套劇都唔係同定欣,但係都唔介意合作。」馬國明被拍得拖着媽媽行街,被讚孝順,網民希望他快點找另一半,問到媽媽可有催他拍拖?他說:「隨緣啦 ,阿媽急住話想再買間大啲嘅屋,唔係住多個人,住得舒服啲。」唐詩詠笑馬國明劇集出街後,應該有不少女仔排住隊送上門。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!