掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

【引渡惡法】暴力對付年輕人 黎智英:林鄭厚顏無恥兼邪惡! __,黎智英,

「有啲人可能會問,上個星期上咗街,今個星期日又上?喺呢段時間,我哋必須密密集咁表態,因為嗰條Bill(惡法),嗰個邪惡嘅女人(林鄭),佢係會(圖謀)喺 ...


「有啲人可能會問,上個星期上咗街,今個星期日又上?喺呢段時間,我哋必須密密集咁表態,因為嗰條Bill(惡法),嗰個邪惡嘅女人(林鄭),佢係會(圖謀)喺立法會速速通過。」雖然特首林鄭月娥決定暫緩修例,但由於不撤回,「送中」惡法隨時再來,壹傳媒創辦人黎智英呼籲市民繼續抗爭,警告惡法一旦通過,「香港無晒自由,香港就會唔同咗」。

相關新聞:【引渡惡法●Fact Check】「你呃人」有接班人?林鄭硬撐「送中」幾度搬龍門



記者 許偉賢



103萬市民上街反對修訂《逃犯條例》,林鄭置若罔聞;大批市民包圍立法會,卻被警方暴力鎮壓,黎智英說起周三警方以武力驅散「反送中」示威者,仍然憤怒:「呢個人(林鄭)用咁強硬,咁暴力嘅手段對付年輕人,然後仲要扮慈母,呢個人真係厚顏無恥兼邪惡!」

相關新聞:【引渡惡法●Fact Check】777競選時稱會順從民意辭職 上任後民望低過689



上周三(12日)的警方暴力事件,令黎想到六四事件,認為惡法若通過,「30年前天安門事件,可以喺香港發生」,「因為冇咗法治去保護我哋嘅自由」。他認為香港人認同普世價值,「有我哋對自由、人權、西方核心價值追求」,認為在此價值觀薰陶下的香港人,「對於失去自由,有個直覺嘅反抗」,而這種反抗或令中共政權覺得香港人「好難搞」,「如果覺得我哋難搞,咪將我哋『洗腦』囉,好似喺新疆嗰啲回教徒被洗腦一樣。」



黎智英強調:「如果知道失去自由,會令香港變成大陸其中一個城市,變成大陸嘅新疆2.0,咁一定要去諗,點解要抗爭?點解要去遊行?因為唔可以畀呢樣嘢過,過咗香港就乜都冇。」他指香港人非大陸的順民,重申「送中」惡法扼殺香港自由,冀每個人盡力抗爭,「因為呢個係保護家園,保護香港嘅最後一個堡壘,最後一條戰線,為咗阻止香港沉淪,一定要努力……要一路做。」





昔日新聞:電視辯論互叫熄咪 曾:你係撕裂2.0 林鄭:會順應民意辭職



【引渡惡法●懶人包】大律師公會逐點K.O.政府修例理由

【引渡惡法●懶人包】一文睇晒立會法律顧問7點質疑修例



民陣6.16反惡法遊行

日期:6月16日(日)

集合地點:維園草地

時間:下午2時30分集合、3時正起步

遊行路線:維園至金鐘添美道立法會

(資料來源:民陣)



-----------------------------

6月14日至22日 《GAME迷鬥一餐》

玩《小小金魚跳躍王》即有機會贏取 OUTBACK $100現金券

http://bit.ly/2HW1FUH

-----------------------------

【新聞有價】繼續撐蘋果

請往蘋果日報網站了解更多




鍾意就快D Share啦!