網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月18日 星期二

王喜呼籲登記做選民 __,王喜,

王喜轉發《蘋果》娛樂fb貼文,自言是「做應該做嘅嘢」。
王喜上周日參與103萬市民反送中大遊行時,曾多次出手救暈倒市民,他前日再上街,成為200萬人之一。前晚遊行過後,王喜深夜時分在fb轉貼《蘋果》感謝他與 ...


王喜上周日參與103萬市民反送中大遊行時,曾多次出手救暈倒市民,他前日再上街,成為200萬人之一。前晚遊行過後,王喜深夜時分在fb轉貼《蘋果》感謝他與黃耀明、王宗堯及何韻詩等人站出來發聲的貼文,並留言:「多謝大家嘅讚許,其實我只係做應該做嘅嘢,同大家一樣。」

王喜又表示遊行時碰到中學老師,並獲讚美,他說:「被F.2教過我的老師發現我企喺利園山道,然後……讚咗兩句(比攞100分開心)。」《蘋果》昨日致電王喜,他不忘提醒大家:「大家盡做公民盡任,7月2日前盡快登記做選民。」

採訪:魯吉

相關新聞:張堅庭阻中港巴漏油危機




鍾意就快D Share啦!