網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月9日 星期日

李小龍:李小龍女兒不滿塔倫天奴新片未事前聯繫 __,李小龍,

李小龍女兒李香凝不滿塔倫天奴新片未聯繫她,便拍攝李小龍角色。由昆頓塔倫天奴(QuentinTarantino)執導、畢彼特(BradPitt)與里奧勒 ...


李小龍女兒李香凝不滿塔倫天奴新片未聯繫她,便拍攝李小龍角色。


由昆頓塔倫天奴(Quentin Tarantino)執導、畢彼特(Brad Pitt)與里奧勒度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)主演的新片《從前,有個荷里活》(Once Upon a Time in Hollywood),以導演波蘭斯基(Roman Polanski)的女星妻子泰特(Sharon Tate)1969年被邪教曼森家族(Manson Family)謀殺一案為背景,當時於荷里活發展的李小龍,曾一度成為嫌疑人,因此於片中亦有短暫出現。

李小龍女兒李香凝接受《Deadline》訪問,透露塔倫天奴新片雖然出現李小龍角色,但他事前並未聯繫她:「呢種情況下,有好多可能性。如果佢哋聯繫我,我有機會完全唔講理,好麻煩,要求好多唔合理嘅嘢 — 不過佢哋唔知道我根本唔係咁嘅人。好多時候,最好方法就係扮唔知唔去理,費時煩。」

作為李小龍遺產執行人的她,卻未有採取法律行動的打算:「塔倫天奴拍戲完全唔搵我幫手,而我知道佢有聯繫其他人,只係唔聯繫我,我某程度上係嬲,但我有一部份又同自己講,唔值得為呢件事浪費自己時間同精神。就睇吓命運點樣安排。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!