掃呢頁CODE去手機

2019年6月21日 星期五

湯洛雯:頂替心穎湯洛雯婚紗拋巨胸嚇窒黃浩然 __,湯洛雯,黃心穎,黃浩然,

靚湯身材好豐滿。無綫劇集《法證先鋒IV》因黃心穎偷食人夫許志安,最終把其戲份全數刪掉,而其中一場結婚場面,一眾演員重回婚紗店重拍,由湯洛雯(靚湯)頂上 ...


靚湯身材好豐滿。


無綫劇集《法證先鋒IV》因黃心穎偷食人夫許志安,最終把其戲份全數刪掉,而其中一場結婚場面,一眾演員重回婚紗店重拍,由湯洛雯(靚湯)頂上補拍的場口亦順利完成,不過這位新娘卻比之前黃心穎演的大了一個碼,但其身材之豐滿,令她穿起性感低胸婚紗更有睇頭,連拍檔黃浩然都話:「我唔敢亂望!」

一眾演員重新埋位拍攝,對「有經驗」的浩然雖冇難度,但對湯洛雯而言則有點緊張,但靚湯說:「其實多謝浩然教我方法盡快入戲,佢哋個個都好幫我,(壓力大變瘦?)又冇,我已經冇食飯,可能拍完先瘦!」旁邊浩然解圍說:「我哋套劇個個都高大,靚湯冇問題嘅,我哋配合吓,企前啲,佢企後啲,咪得囉!所以我聽到佢講,我話呢碗湯唔使飛油!」靚湯在旁哭笑不得,但對肥瘦己放開,因為選港姐時最瘦,之後已經保持這個體形並稱自己不介意,最緊要係心靈健康。

稍後二人將起程台灣重拍該劇於當地戲份,浩然稱:「今次行程緊密,監製係改咗少少,會拍得更濃縮,原本拍一星期時間,今次要四日完成,所以對我哋嚟講係一個挑戰!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!