掃呢頁CODE去手機

2019年6月10日 星期一

鄧玉貞:越南昆凌行紅氈極度裸露 被官斥具冒犯性 __,昆凌,

鄧玉貞又真係性感過頭嘅!越南模特兒鄧玉貞(NgocTrinh)擁有天使面孔同魔鬼身材,除被封「越南第一美女」外,仲因為同周杰倫老婆昆凌撞樣而喺網上爆紅 ...


鄧玉貞又真係性感過頭嘅!


越南模特兒鄧玉貞(Ngoc Trinh)擁有天使面孔同魔鬼身材,除被封「越南第一美女」外,仲因為同周杰倫老婆昆凌撞樣而喺網上爆紅。

不過,鄧玉貞之前就行康城紅地氈出事,當日佢着住黑色喱士透視裙,酥胸半露之餘,下身高衩開到腰間,僅穿丁字褲,用薄紗遮住重要部位,令「神祕三角地帶」若隱若現,佢咁着引起兩極評價,有人認為佢超辣,亦有人覺得佢咁着有失尊重。

越南文化體育旅遊部長更表明:「她的服裝不得體,且具有冒犯性,引起了公眾的強烈不滿!」因為在越南公共場所穿太暴露,可能會被罰款,現就有官員下令要調查她是否違反了《公共道德法》。

面對外界批評,鄧玉貞不以為意,仲話也唔在乎別人眼光:「我的服裝得到很多讚美,我也覺得這件衣服很漂亮,並給康城紅氈留下很好印象,我本來就無法滿足全世界。」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!