掃呢頁CODE去手機

2019年6月29日 星期六

梁茵:梁茵爆歐陽震華拍《愛回家》狂講陳年趣事 __,愛回家,愛.回家,梁茵,歐陽震華,

歐陽震華早前客串《愛.回家》。無綫藝員梁茵(KiKo)在處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演充滿機心的秘書Anita,最近歐陽震華客串兩集,與群姐三世緣 ...


歐陽震華早前客串《愛.回家》。


無綫藝員梁茵(KiKo)在處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演充滿機心的秘書Anita,最近歐陽震華客串兩集,與群姐三世緣Hit到爆,梁茵亦有份參演,古裝Look及民初菇頭學生Look都獲網友激讚靚爆。講到跟Bobby合作,梁茵大讚對方親切及是一名開心果,即使拍劇拍通宵,大家亦會圍埋傾偈:「我哋講好多片趣場事,以前啲人嘅蝦碌嘢,但係冇開名嘅,大家就喺度估係邊個,原來好多前輩都犯過呢啲錯,以前可能係做錯咗,但依家睇番就係趣事。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!